مليناي من و اميد

ني ني در هفته 6

1392/3/4 9:39
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم.

خداي مهربون باز لطفش شامل حالمون شد و تو فرشته دوست داشتني رو در وجود من قرار داد.

اميدوارم هميشه سالم سالم باشي و خوب رشد كني و صحيح و سالم و تپل و مپل بياي تو بغلم.

من و بابا اميد و آوينا كلي ذوق زده شديم وقتي فهميديم وجود داري. مي خواي داستانشو واست تعريف كنم؟

چهارشنبه  شب خونه خاله (مامان ياسمين ) بوديم. دل تو دلم نبود كه كي صبح ميشه.

خلاصه پنج شنبه صبح ساعت هشت و نيم يه بي بي چك گذاشتم.

بلافاصله 2 خط قرمز نمايان شد.

از خوشحالي اشك تو چشام جمع شد. 

به همه كسايي كه اونجا بودن سريع خبر دادم. بلافاصله به بابا اميد زنگ زدم و اين خبرو بهش دادم.

حسابي غافلگير شد و كلي خوشحال شد.

بهم گفت همش مراقب خودم باشم و چيزاي سنگين بلند نكنم.

خواهرت آوينا هم كه از قبل زمينه رو واسش فراهم كرده بودم خيلي خوشحال شد و سريع دست گذاشت رو شيكمم و گفت : ماماني ني ني اينجاست.

عصرشم رفتم آزمايشگاه و آزمايش خون دادم.  2 ساعت بعد جوابشو گرفتم. بتام 1995 بود. يعني مثبتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت.

تو و آوينا عزيزاي دل من هستين. حسابي دوستون دارم.............

اينم عكسي از اولين نشانه هاي حضورت عزيز دلم.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

shabnam
4 خرداد 92 10:24
سلام ایشالله به سلامتی میاد بغلت من که در حسرت یه بیبی چک مثبت موندم
الهه
5 خرداد 92 9:02
مباركه پس ني ني تون شد دو تا به سلامتي
شیما
5 خرداد 92 17:39
وای خدای من خیلی خوشحال شدم . تبریک میگم
ف ف
6 خرداد 92 12:39
مبارکه
دختر پاییزی مهربان
6 خرداد 92 12:44
سلام . تبریک می گم بهتون . خوش به حالتون . برای من هم دعا کنید تا خدا یه نی نی دیگه بهم بده . مراقب خودتون باشید./
مامان اميرحسين
7 خرداد 92 8:27
سلام واييييييييييييييييي چقده خوشحالم كردي بهت حتما زنگ ميزنم،من از شنيدن يكي دومين ني نيش خوشحال ميشم اما خودم فكر كنم هيچوقت جراتشو داشته باشم
من و اقای عشق
7 خرداد 92 11:32
به سلامتی .مبارکه.سورپرایز شدم شدیداااااااااا
marall
8 خرداد 92 10:41
چقدر سر خوشین تو این شرایط اقتصادی
سارا و سالار
12 خرداد 92 1:11
واااااااااااااااااااااای ترانه من ذوق کردممممممممممممم خیلی خوشحالم برات عزیززززززززززم امیدوارم زوده زود عکس خودِ نی نی رو ببینیم و اینکه آوینا کوچولو خواهر دار شده یا یه داداشی ناززززز
عمه ی آتنا
12 خرداد 92 18:41
مبارک باشههههه
نیلوفر مامان آوا
18 خرداد 92 14:49
سلام ایشالا به مبارکی.