مليناي من و اميد

ملینای 16 ماه و نیمه

1394/3/13 1:36
483 بازدید
اشتراک گذاری

 

ملینای من . دختر ناز من. دختر مهربونم . وقتی تو رو کنار خواهرت آوینا می بینم روزی هزار بار از خدا تشکر می کنم که شما دو تا رو بهم داده.

خدا جونم خودت همیشه مراقبشون باش. 

دختر من این کلمات رو میتونه میگه " مامان . بابا . آب . بده . پر (کلاغ پر) . میو (صدای گربه) . 

هر چیزی که تو خونه و اطرافش باشه رو می شناسه. مثل ساعت . تی وی . یخچال . مویابل . تبلت . کنترل .خاله ها . عمه ها . دایی و عموهاش و ....

بازی کلاغ پر رو خیلی دوست داره. به محض اینکه به اسم خودش و یا من و باباش و آوینا می رسه دست میزنه.

بهش میگم ملینا ناهار می خوری؟؟؟ سرشو بالا و پایین میبره و میگه آیه . یعنی آره

بازی آنیسا آنیسا رو هم خیلی دوست داره.

عاشق این شعره : من گلم باز میشم . بسته میشم.

عاشق رقصیدنه . دوست داره آهنگ بزاریم و من و خواهرشم برقصیم.

برنامه تولدت مبارک کانال هدهد رو خیلی دوست داره.

حدیدا موقع شیر خوردن خیلی منو گاز می گیره و بعدشم می خنده.

مکعب های هوش رو تا 8 تا می تونه رو هم بزاره.

حلقه های برج هوش رو همشو رو هم میزاره ولی نامنظم.

همچنان 6 تا دندون داره و 2 تا هم بالا یه کوچولو بیرون اومده که میشه 8 تا.

آب بازی و آب خوردن رو خیلی خیلی دوست داره.

ملینا در شهر بازی فرشته ها :

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)