مليناي من و اميد

ملینای یک ماهه

1392/11/24 16:21
695 بازدید
اشتراک گذاری

 

فرشته کوچولوی خونه ما یک ماهه شد. با بابا امید و آوینا جون یه تولد کوچولو واسش گرفتیم و یه عالمه عکس.

خدا رو شکر گریه هاش نسبت به روزای اول خیلی کم شده.. دختر آروم و خوبیه و اصلا مامی رو اذیت نمیکنه قربونش برم.

دختر نازم توجهش به محیط اطراف خیلی بیشتر شده. وقتی باهاش حرف میزنیم و یا چیزی رو نشونش میدیم چشمای کوچولوشو خیلی باز می کنه و با دقت نگاه میکنه.

با لالایی هام آروم میشه. شاید دلیلش این باشه که وقتی باردار بودم واسه آوینا هر شب می خوندم و واسش آشناست.

خوشکل مامان عکسای تو اتاق خوابمونو خیلی دوست داره. مخصوصا تابلوی عکس عروسیمون خیلی توجهشو جلب می کنه. خیلی موقع ها نگاش می کنه.

 *****************************

وزن : 4 کیلو

قد : 53.5

دور سر : 36.8

عکسا در ادامه مطلب  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا سایه روشن
24 بهمن 92 18:45
سلام من از قبل از تولد آوینا جون وبتونو می خوندم خیلی خیلی قشنگ می نویسین یک ماهگی ملینا جون هم مبااااااارک
شيلا
28 بهمن 92 9:24
سلام طاهره جون قدم نورسيده البته حالا ازيك ماه بيشترداره مبارك باشه ماشاءاله دخترنازي داري البته هم آوينا وهم ملينا هردوتا خوشكل هستند باآرزوي سلامتي وموفقيت شما
مامان آسنا جون
2 اسفند 92 13:58
سلام....من خواننده خاموش وبلاگ هستم... قدم نو رسیده مبارک....ماشالله خیلی ناز....چشم بد دور در ضمن ساکن بندر هستم